Nápověda

Uplatnění práva z přepravní smlouvy (UPPS)

 
Údaje o dokladu

Zadejte číslo dokladu, u kterého chcete uplatnit právo z přepravní smlouvy



Podmínky pro uplatnění práva z přepravní smlouvy jsou zveřejněny zde.
Doklad, u kterého chcete uplatnit právo z přepravní smlouvy, lze vybrat u přihlášených uživatelů také v menu Historie nákupů a poté pokračovat stisknutím tlačítka Reklamovat.

Uplatnění práva z přepravní smlouvy neslouží k podávání dotazů, podnětů, stížností a žádostí o odškodnění za zpoždění dle nařízení EU 1371. Dotazy, podněty a stížnosti k věrnostnímu programu ČD Body jsou vyřizovány na adrese cdbody@cd.cz. Na tento typ podání nemůže být z technických důvodů odpovězeno. Pro jiný typ podání, než je vrácení dokladu, použijte Kontaktní formulář na www.cd.cz nebo placenou telefonní linku 221 111 122.

Důležité:

U nabídek, kde stornopoplatek je 100% z ceny jízdenky jako např. u nabídek ČD TIP, Včasná jízdenka Evropa (v ceně 10EUR a méně, do Polska, Maďarska a Slovinska, v 1.den platnosti) a jízdních dokladů po platnosti, použijte zadání Kódu transakce a e-mailové adresy výhradně v situaci, kdy je prokazatelně vina na straně železnice. Z důvodů na straně zákazníka (např. chybné zadání datumu, chyba v čísle průkazu nebo ve jméně, ujetí přípoje jiného dopravce, jiné osobní důvody apod.) jsou tyto doklady nevratné, neměnitelné a nebudou vám poukázány finanční prostředky zpět.

 

Zákaznická podpora

Tel.: +420 221 111 122
E-mail: info@cd.cz
Kontaktní formulář

Načítám data...