
Co je mobilní aplikace Můj vlak?
Nedávejte ucho na koleje! S naší aplikací Můj vlak v mobilním telefonu vždy víte, za jak dlouho to přijede. Stáhněte si zdarma v App Storu a Google Play.
Nedávejte ucho na koleje! S naší aplikací Můj vlak v mobilním telefonu vždy víte, za jak dlouho to přijede. Stáhněte si zdarma v App Storu a Google Play.
Aplikace Můj vlak je určena pro chytré mobilní telefony nebo tablety, je vytvořena ve verzích Android a iOS a je dostupná ke stažení zdarma. Hlavním cílem aplikace je komplexní informační servis pro cestu vlakem. Snadno si vyhledáte spojení, zakoupíte jízdenku a pak můžete průběžně sledovat informace o jízdě vašeho vlaku. Aplikace vás sama upozorní na výluky, mimořádnosti a opatření s nimi souvisejícími. Dozvíte se také nástupiště a kolej, odkud odjíždí váš vlak. Aplikace vás upozorní i na blížící se přestup nebo nově vzniklou mimořádnost, která ovlivní jízdu vašeho vlaku. Základní funkce
Zprostředkování SMS jízdenky MHDKupte si jízdenku MHD a svezte se veřejnou dopravou až do cíle vaší cesty. Aplikace Můj vlak vám připraví SMS ve správném tvaru pro dané město. SMS sami odešlete a do 2 minut obdržíte SMS jízdenku MHD.
|
Alternativní nabídky ČD Kredit In Karta v mobilním telefonu Nakupovat jízdenky v aplikaci Můj vlak je tak lehké |
Mohu si přes aplikaci zakoupit jízdenku do zahraničí?
Ano, 2D kód v aplikaci uznávají slovenské, maďarské, polské, německé a rakouské železnice. Do jiných zemí prozatím není nákup mezinárodních jízdenek v aplikaci umožněn.
Proč nejde platit elektronickou peněženkou v aplikaci?
Elektronická peněženka EPIK (neplést si s ČD Kreditem - jedná se o jinou službu) je určená pro cestující, kteří nejsou online. Své peníze si uloží přímo In Karty buďto u pokladny nebo u průvodčího a peníze se nahrají přímo do In Karty. Neexistuje způsob, jak peníze pomocí aplikace nebo mobilního telefonu z In Karty odečíst. To umí pouze a jen pokladna průvodčího.
Platba proběhla, jízdenku nikde nemám
Je možné, že došlo k výpadku některých bankovních služeb. Platba je pouze ve stavu blokace a bude vám připsána zpět na účet. Pro jistotu ale vždy napište do našeho kontaktního formuláře více informací, případně můžete zaslat zprávu s příznakem "Problém s jízdenkou" přímo z aplikace.
Nevidím zelené tlačítko Koupit jízdenku
Jízdenku lze zakoupit maximálně do doby pravidelného odjezdu vlaku, po tomto čase to není možné. Také to není možné i při zpoždění vlaku. Nákup musí být proveden nejpozději v čase pravidelného odjezdu dle jízdního řádu. Je také možné, že tento druh jízdenky lze zakoupit pouze u pokladny, případně u mezinárodních jízdenek pouze na e-shopu ČD.
Nelze dokončit platbu přes ČD Kredit, aplikace spadne
Je pravděpodobné, že aplikace byla obnovena z nějaké zálohy. To je dle bezpečnostních pravidel nepřípustné a je potřeba aplikaci uvést do základního nastavení. Případně aplikaci kompletně přeinstalovat. Nefunkčnost platby přes otisk prstu nebo přes Face ID může také způsobit např. update zásad ochrany systému telefonu.
Úvod Typy jízdenek Jak koupit jízdenku