Přípojný vůz řady Btax 780 designově vycházel z motorového vozu řady 810 (M152) Orchestrion. jde o nejrozšířenější přípojný vůz Českých drah, vyrobený v počtu 912 kusů ve Vagónce Studénka, kdy byly vyráběny i tažné motorové vozy Orchestrion. Počet přípojných vagónů přesahoval cca 1,5x počet vyrobených motorových vozů 810. Na obsluhu lokálních tratí byly běžně sestavovány vlaky tvořené motorovým vozem 810 s maximálně dvěma přípojnými vagóny Btax 780. Většinu tratí zvládly obsloužit motorové vlaky jen s jedním vagonem Btax, případně jen jako sólové motorové vozy.
Vlaky Orchestrion jsou mezi cestujícími dodnes populární a po starších motorácích Hurvínek se staly ikonou lokálních tratí. V současné době jezdí také několik vozů upravených pro převoz cyklistů a jízdních kol.
Stavebnice motorového vozu řady 810 Orchestrion je připravena v měřítku 1:64, tedy stejném jako většina našich ostatních železničních a kolejových modelů. Sestavení modelu je snadné a zábavné, není potřeba žádných speciálních nástrojů, nebo dovedností. Sestavený model je dlouhý cca 22 cm.
Na fotografiích je vyobrazena souprava vlaku s motorovým vozem řady 810 "Orchestrion" a přípojným vozem Btax 780.
Balení obsahuje přívěšek na klíče ČD a 1 kus stavebnice přípojného vozu Btax. K tomuto vagónu nabízíme samostatně i stavebnici motorového vozu 810 Orchestrion!
